15 Eylül 2010 Çarşamba

men şer'em, men şer / yuhu'ya saygı

ahan da cayır cayır rock:
(...şer olmasa tanınmaz heyir...

...etseler şere de hörmet, heyre heyir demezler elbet...

...çalış ey, düşme şere,
abin düşmesin murdar dillere...)


hazar bluuz:
(...goca cavan çalışır
gız oğlanla yarışır
sohbet söze garışır
hazer'in sahilinde...

...susuz sehra, torpah aç
eğri, cılbah, yalavaç
tek dayalı bir ağaç
hazer'in sahilinde...

torpah sarı, gum sarı
gözeldir rüzügarı
el çalır yarpahları
hazer'in sahilinde...)


keyifli ve hayalperest azeriler:
(...yorma özünü nahak, insan guş gimi uçamaz
bu sözleri demiştim sene
ama sen meni dinlemedin
pişman oldun...dinlemedin...

...her şeyin öz yeri var
bu fani dünyada
onu bil...)


çaycıda rock:
(hiçbir cümlesinin tamamını anlayamadığım için örnek söz öbeki yazamıyorum buraya)


yuhu usulü balad:
(...men seni sevirdim
dünyalar gadar...

...sen meni aldattın
kör goydun dünyada...)


viva rock!:
(genç yaşımdan ilk bakışta
bir gözele vurulmuştum men,
ala göze...

...ala gözlü yar,
mene baharken sen
gülümseyirdin...

...bir bela olar
gözlerim dolar
görmesem seni men...

...şaşıp galıram, mecnun oluram
seni görende
salinmami de begenmem
ala gözlü yar
bizim kimseden bir oğlanla sen
geçip gedende
gülümsemedin sen mene baharken...)


sert başladık, sert bitirelim:
(...dohunma mene
dohunmadan men sene
tanimah men istemirem seni...)


     bizim türkçemizle yapsaydınız bu müziği bu kadar hoş olur muydu gene bilmem..yok ama, biliyorum..altyapı sağlamdı; olurdu..ama bu denli şirin olamazdı..
     canlı performanslarınız her izleyenin ağzını açık bırakır, kulaklarına bayram ettirirdi yurdum tiki ve şekilci rakçılarına inat..ah cesur, ah namik ahh...nerelerde, ne yapıyorsunuz şu anda kim bilir...

0 ayrı kafadan ses: