5 Ekim 2010 Salı

gadspiid yu! blek emperır: allah'ın inayeti üzerinize olsun...

      heyt be! youtube haricinde bir yerde nadide bir gy!be videosu buldum! sanıyordum ki başka yerde olmaz..youtube live videolarının yarısını da ben yükledimdi zaten..hahhahaa! yok, kendim kaydetmedim canıııım..daha önceden kaydetmiş bi cennetlik vatandaşın kayıtlarını hard diskime, flaş diskime, siidii'lerime, bilumum depo yerlerime saklamıştım "yangında ilk kurtarılacaklar" olarak..bi bildiğim varmış meğer ki; cennetliğimiz bir süre sonra youtube'dan kaldırdı videoları ne hikmetse..e mecburen vatanı-milleti temsilen, benim cinsimden olan bir avuç insan için ben tekrardan yükleyiverdimdi..
      ama gayet azimliyim; bu aralık'ta innnnşallah taptaze ve kendi elceezimle kaydedeceğim gy!be live videolarının da prömiyerini yapacağım blogumda allaan izniylen..rica ederim, lafı mı olur? ;) 
      (gel aralık artık, geeel, geeeeell, geeeeeeellll..yetti canıma!)



0 ayrı kafadan ses: